دوشنبه 31 ارديبهشت 1397   17:31:43
اخبار
1397/2/26 چهارشنبهمدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران:
استقرار نرم‌افزار جدید سیستم مدیریت کیفیت در سازمان بیمه سلامت
مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران از استقرار نرم‌افزار جدید سیستم مدیریت کیفیت در این سازمان خبر داد و گفت: الکترونیکی شدن فرآیندها، کاهش هزینه و مدیریت زمان از جمله مزایای این نرم‌افزار است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر مهدی نوروزیان در بازدید از اداره کل بیمه سلامت استان کرمان با اشاره به بند الف تبصره 17 قانون بودجه سال 97 گفت:  به منظور اجرای قانون بودجه و تکلیف قانونی سازمان بیمه سلامت ایران، بیمه شدگانی که به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت همگانی قرار گرفته‌اند، فقط در مراکز دانشگاهی و دولتی مجاز، قادر به دریافت خدمات بیمه سلامت هستند.
وی ادامه داد: همچنین در راستای اجرای بند ب همین تبصره نیز اقدامات خوبی جهت رفع همپوشانی بیمه‌ای با سایر سازمان‌های بیمه گر پایه در حال انجام است که با توجه به تکلیف قانونی و همچنین تاکید و پیگیری‌های مدیر عامل سازمان، در حال تدوین گزارش از پیشرفت رفع همپوشانی‌ها هستیم.
دکتر نوروزیان با اشاره به اینکه مدیریت هزینه درمان یکی از مهمترین موضوعات مورد توجه سازمان است، گفت: در این راستا طرح استحقاق‌سنجی در برخی از بیمارستان‌های دانشگاهی آغاز شده است و این اقدام آغازی بر کمرنگ شدن بهره‌گیری از دفترچه‌های کاغذی است.
وی در ادامه تصریح کرد: سازمان از سنوات گذشته تا کنون فعالیت‌های خود را مبتنی بر برنامه عملیاتی پیش برده و در سال جاری نیز همین رویه ادامه دارد. برنامه‌های سال 97 نیز ابلاغ شده و ارزیابی انطباق برنامه‌ها در سطح ستاد و ادارات کل توسط دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران انجام می شود. بر این اساس ارزیابی انطباق 3 ماهه اول سال‌جاری در پایان خرداد تهیه و ارائه خواهد شد.
مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران گفت: علی‌رغم گردش مالی سالیانه بسیار زیاد، این سازمان توانسته به نحو خوبی با همت مدیران و کارکنان خود ضمن ارائه خدمت مناسب به بیمه‌شدگان، از بودجه در اختیار خود صیانت کند که نشان دهنده سلامت نفس سازمان و کارکنانش است.
دکتر نوروزیان به استقرار نرم‌افزار جدید سیستم مدیریت کیفیت در سازمان بیمه سلامت اشاره کرد و افزود: احیای سیستم مدیریت کیفیت از جمله رویکردهای اصلی این دفتر در سال جاری است.
وی الکترونیکی شدن فرایندها، کاهش هزینه و مدیریت زمان را از جمله مزایای نرم‌افزار جدید سیستم مدیریت کیفیت دانست و گفت: در سال جاری امتیاز ویژه‌ای برای عملکرد ادارات کل استانی و ستادی در خصوص انجام این فرایندها تخصیص داده می‌شود که در پرداخت‌ها و ارزیابی فردی کارکنان تاثیرگذار خواهد بود.
مهدی نوروزیان همچنین در جلسه اختتامیه ارزیابی عملکرد اداره کل بیمه سلامت استان کرمان نیز حضور یافت و بیان کرد: مدیرعامل سازمان نسبت به پیشرفت برنامه های عملیاتی توجه ویژه ای دارد. در سازمان به استان کرمان به عنوان استان پیشرو توجه شده است و انتظارات بالایی از آن وجود دارد وی تصریح کرد: با همکاری بین بخشی در ستاد مرکزی مشکلات و درخواستهای مطرح شده در جلسه را پیگیری خواهیم کرد.
همچنین محمد جعفری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت:  دید از بیرون و ارزیابی‌ها همواره در هر عرصه‌ای باعث رفع نواقص و رشد نقاط قوت در سیستم خواهد شد و ما نیز از این ارزیابی‌‎ها در جهت ارتقاء سطح خدمات به مردم استقبال می کنیم و قطعاً از نگاه کارشناسانه، راهنمایی‌ها و تجارب ارزشمند ارزیابان ستاد مرکزی بیمه سلامت در پیشبرد اهداف سازمانی استفاده خواهیم کرد.

  نام نظر    
   
  پست الكترونيك  
   
  وب سایت  
   
 
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید

 
   
     
 
امتیاز دهی
 
 

نظرات
نام نظر    
 
پست الكترونيك    
 
وب سایت  
 
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید

 
 
بيشتر