جمعه 30 شهريور 1397   05:40:59
1397/4/20 چهارشنبهمدیرکل بیمه سلامت هرمزگان اعلام کرد:
میزخدمت؛ مسیری ارزشمند در مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع
مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان اعلام کرد: تشکیل میز خدمت یکی از مهمترین و با ارزشترین مسیرهایی است که موجب می شود از سرگردانی ارباب رجوع دردریافت خدمات درمانی جلوگیری شود به نحوی که بیمه شدگان بدون اتلاف وقت به خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

به گزارش امور استانهای پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران (آی هینا)؛دکتر علی علیزاده خدمات ارائه شده در میز خدمت را عبارت از: تایید دارو، رفع مشکلات مربوط به تعویض و تمدید دفاتر بیمه ای، تشکیل پروند سلامت بیماران خاص و صعب العلاج، پذیرش نسخ مراکز طرف قرار داد، خسارت متفرقه و سایر خدمات مورد نیاز بیمه شده عنوان کرد و اظهار داشت: در این زمینه بر اساس شرح وظایف اعلام شده در میز خدمت، اطلاع رسانی و راهنمایی لازم به بیمه شدگان در ارتباط با خدمات بیمه ای انجام  می شود.

وی افزود در این زمینه درخواست های بیمه شدگان و مراجعین دریافت می شود و در همان زمان  به درخواست های آنان  پاسخ داده و در غیر این صورت تاریخ زمان مراجعه و دریافت خدمت نهایی به بیمه شده ابلاغ می شود.

مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان همچنین تصریح کرد: در صورت اورژانسی  بودن بیمار و نیاز به دریافت خدمات درمانی، بیمه شده به واحدهای ارائه دهنده خدمت راهنمایی می شود تا در کوتاهترین زمان ممکن به خدمات سلامت دسترسی پیدا کند.


 
امتیاز دهی